مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-01ورزشي

لیگ دسته اول والیبال| شکستی دیگر برای کرمانشاه، این بار مقابل مشهد


بعثت کرمانشاه در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور در مقابل تیم فودفود مشهد با نتیجه سه بر صفر تن به شکست دیگری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم بعثت، نماینده کرمانشاه  در ششمین رقابت خود در لیگ دسته اول والیبال کشور در سری ب در گروه A در سالن شهید بهشتی به مصاف تیم فودفود مشهد رفت، تیم نماینده کرمانشاه بر فود فود مشهد با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

سرمربی تیم فودفود مشهد در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تیم والیبال فودفود مشهد متشکل از بازیکنان باتجربه است که سابقه بازی در لیگ های دسته اول و دوم را دارند و در بازی امروز طبق برنامه پیش رفتند که توانستیم تیم کرمانشاه را مغلوب خود کنیم.

بهروز شاکری ادامه داد: گلایه ای از مسئولین برگزار کننده مسابقات داریم چرا که قرار بر این شد برای رفع خستگی بازیکنان شنبه 11 بهمن برنامه ها کنسل شود اما انجام نشد و همین امر و خستگی و آسیب دیدگی یکی از  بازیکنان تیم ما موجب خروج وی از تیم شد که همین امر باعث استرس بازیکنان تیم ما شده، اما خوشبختانه توانستیم بازی را مدیریت کنیم و پیروز شویم.

وی در خصوص میزبانی استان کرمانشاه، گفت: از میزبانی کرمانشاه راضی بودیم چرا که سالن ها و تجهیرات آن قابل قبول بود و از زحمات فرهمند سال افزون، رییس هیأت والیبال استان کرمانشاه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول والیبال| شکستی دیگر برای کرمانشاه، این بار مقابل مشهد

لیگ دسته اول والیبال| شکستی دیگر برای کرمانشاه، این بار مقابل مشهد